garmisch motorrad 2008

Kérdések, vélemények

Itt tudsz kérdést feltenni, véleményt mondani, vagy bármit megosztani.

Kérlek vedd figyelembe, hogy távolról nem lehet motort javítani!!!
(Vannak persze egyértelmű esetek, de a legtöbbször elengedhetetlen a személyes kapcsolat a “beteggel”.)
Ezért a  “mi lehet a baja?” kérdések nagy részét sajnos nem tudom megválaszolni!

484 hozzászólás a(z) “Kérdések, vélemények” bejegyzéshez

  1. http://Link.htm Üdv azért küldtem ezt a linket mert van egy 1100rtm és injektort kéne benne cserélni a motor 98as évjáratú,és hogy ez a cèg forgalmaz gyàri felujittot injektort.Az a kèrdèsem hogy jò e az enyèmbe ès hogy èrdemes volna e rendelni.üdv Attila

    1. Kedves Attila!

      Röviden: Fogalmam sincs. Nem ismerem a céget, és a termékeit sem. Azt viszont tudom, hogy nincs olyan, hogy gyári felújított injektor.

  2. Tisztelt Eco!
    Az lenne a kérdésem hogy 1150rt-nél hol találom pontosan a GPS elektromos előkészítését?
    A válaszod előre is köszönöm!

  3. Tisztelt Eco!
    G 650 x country 2008 évjáratú.9000 km-t futott.
    Milyen olajat javasol? 10w-40,vagy 15w-50.
    Az üzemanyag rendszert kitisztottam,gyertyàkat cseréltem, melegen néha nem indul.
    Írtàk,hogy a dekompresszor szelep hibája okozhatja.Várom válaszát.

    Köszönettel Wind!

  4. Köszönöm válaszát!

    Nemrég vásároltam a járművet.
    Az előző levélben írtam a meleg motornál előforduló,indítási hibáról,mely hideg motornál nem jelentkezik.
    Mi a véleménye?
    Milyen típushibák fordulnak elő?

    Üdvözlettel Wind !

    1. Ilyen hiba nem szokott előfordulni ezeknél a motoroknál, ezért a motor minden szóbajöhető komponensét vizsgálni kell.

      1. Köszönöm válaszát !

        260 km-re lakom öntől ,de ha nem oldódik meg a probléma meglátogatnám.

        Üdvözlettel Wind !

  5. Üdvözlöm! Érdeklődőm, hogy r1200gsa 2008-as évjáratú motoron hány kilométerenként kell szelephézagot ellenőrizni, illetve szinkronizálást elvégezni?
    Köszönettel: Zsolt

  6. Üdvözöllekj! Érdeklődnék, egy 96-os bmw r 1100 r motorkerékpáron az olajellenőrző ablaknál elkezdet csöpögni az olaj,körülménye s ezt kicserélni.

  7. Tisztelt Eko!

    Tanácsát kérem. Ajánlottak megvételre nekem egy 2001-es, megkímélt állapotú r1150rt-t 140 ezer km futásteljesítménnyel. 1 M-ez kérnek érte. Előélete nyomon követhető. Időszakos karbantartások el voltak végezve rajta, kopó alkatrészek időben cserélve. Ezen kívül csak kuplung, és generátor bordásékszij cseréje volt.
    Tartok tőle, hogy ekkora futásteljesítménynél hamarosan hozza kell nyúlni a sebességváltóhoz, szöghajtáshoz, nyeles tengelyhez.
    Mit tanácsol így látatlanban, érdemes belevágnom ebbe a projektbe, vagy inkább fiatalabb, kisebb futásteljesítményű egyedet keressek ahol ezek a beavatkozások nagy eséllyel később válnak esedékessé?

    1. Kedves Carabinieer!

      A szöghajtás felújítása nem köthető szorosan a futásteljesítményhez, nem lehet megjósolni, hogy mikor lesz rá szükség.
      A nyelestengellyel és váltóval kapcsolatos problémák pedig nem jellemzőek az 1150-re.
      Természetesen azért nem árt vásárláskor ezekre is figyelmet fordítani.

      1. Tisztelt Eko!

        Nagyra értékelem a gyors és megnyugtató válaszát, köszönettel:

        Carabinieer

  8. Tisztelt Uram!
    Érdeklődöm, hogy egy 2008-as évjáratú R 1200 GSa-n hova célszerű bekötni egy szivargyújtót?

    Köszönettel: Zsolt

  9. Akik valaha is bosszankodtak már az R1200-as, vagy K1200-as motorjuknál az üzemanyagszint-jeladó meghibásodása miatt, azoknak itt a jó hír:

    Elkészült a végleges javítás hozzá, ami – azt hiszem bátran mondhatom – nem fog többé tönkremenni!

    Hab a tortán, hogy nem(sokkal) drágább, mint a fóliás, ami nem tartós megoldás*

    *Sajnos GSA, és RT motoroknál drágább, de a többiek örülhetnek!

A hozzászólások jelenleg nem engedélyezettek ezen a részen.